lunes, 2 de febrero de 2015

La Candelera, Imbolic, Brígida, Brede...







Brigit, Brígida, que la llum m’ompli!!!!
T’invoco deessa de la llum, Candelera estimada
Fes que cremi sempre el foc dins del meu cos
Per tal de seguir viva, viva cada segon.
Sense morir en l’oblit de l’ombra i la foscor freda.

Que m’escalfi les entranyes la vida 
que m'escalfi el cor la vida.
Sense fred als peus, 
per poder caminar descalça sobre la gebre d’aquest món.
Herba empolsada de cristalls d’aigua 
que es desfan sota els meus peus calents pel caminar de la vida.

Tu,  llum que va allargant-se
Llum i escalfor
Escalfor i vida. 
Sense foc no hi ha vida!

Brígida, Candelera meva, ofega entre els teus braços els meus hiverns!
Amaga dins nostre la llum que cerca tot allò que viu
L’escalfor que necessita l’ocell de bec i cos petit 
l’àguila grandiosa 
i la garsa que travessa el món.

Sol petitet dins nostre, sol gran a dalt de tot del cel.
On les ombres no existeixen i les tempestes són de foc i esclat.
Que els nostres anhels siguin calents i plens de vida!
Que les nostres ombres puguin conèixer la llum!
Que la nostra foscor ens serveixi de repòs!
Que la nostra vida s’il·lumini amb tu!
Que no ens faci por cremar-nos!

Brígida, Candelera lluminosa...





No hay comentarios:

Publicar un comentario