jueves, 21 de noviembre de 2013

Poema en la rasa


Lady Macbeth (1812)
Johann Heinrich Füsli


Més que dir un poema
prefereixo les rases
i els escorxadors
de paraules dolces.

I allà on hom posa: bellesa
jo hi poso plor desconsolat, insoldable
de percepció del propi límit.

I allà on hi posa: preferència
jo hi poso desig, costum,
de desig de llavis que mai seran meus.

M'amoïno pel massa
pel rodó
pel bonic i a la fi mort al acabar de dir-lo
M'amoïno i després caic a velocitat precipitada
en l'ombra calenta del volcà
que crema tanta palla dins meu.

Més que dir un poema
prefereixo les rases
i aquells rierols de fang que quan plou
omplen la meva ment de paraules.




REBEKKA KARIJORD - USE MY BODY WHILE IT´S STILL YOUNG (official HD) from Control Freak Kitten Records on Vimeo.

No hay comentarios:

Publicar un comentario